14 Ekim 2011 Cuma

ALTIN SARISI ŞIKLIĞI ♥

 Son zamanlarda altın sarısı na okadar düşkünüm ki altın sarısı ne görsem alıyorum diyebilirim.. 

                           
Bu çanta pierre cardin den leopar desenlerine bayıldım ikisinide bir arada yakalayınca kaçırmadım:)
Ayakkabı: NİNE WEST 199 tl
(ama ben tekrar almak için gittiğimde indirime girmişti çok şanslıyım:) )
Çanta: PİERRE CARDİN 130 tl
Parfüm: Paco Rabanne Lady Million  140 tl
Saat: SWATCH 290 tl
Toka: Accessorize
 (alalı çok olduğu için fiyatını hatırlamıyorum:)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
antalya, Türkiye
18 yaşında, alışveriş delisi, dergi kurdu, moda ve dekorasyon meraklısı, ilginc hobilere el atan sadece el atip yarim birakan :) Ailesine ve hatiralarina pek duskun 2011 şubat'tan beri Ali'nin nisanlisi, mutlu, umutlu bir suru hayali olan ama hayatin her aninin tadini cikarabilen biri =)