14 Ekim 2011 Cuma

İstanbul koleksiyonu

                                                                    Kahve&Pasta Takımım

Çok beğendiğim bu istanbul serisini en sonunda aldım..





Benim kurabiyeliğim olduğu çin bu kurabiyeliktende almaya gerek duymadım ama yine içim gitti.. Benim kurabiyeliğimide birazdan görüceksiniz.





İstanbul Türk Kahve Fincanı ve Tepsi Seti


Buda misafirlerime ikram ediceğim kahve takımım:) Biz ikisinide alarak kendimizce 8 kişilik bi takım yaptık ayrıca iki kişilikte bi ikram tepsimiz oldu.

İstanbul 2'li Kupa Seti

Ama bu kupaları alıp almamakta kararsız kaldım daha değişik bişey alsam daha iyi olur gibime geldi siz ne dersiniz? sizce nasıllar..

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
antalya, Türkiye
18 yaşında, alışveriş delisi, dergi kurdu, moda ve dekorasyon meraklısı, ilginc hobilere el atan sadece el atip yarim birakan :) Ailesine ve hatiralarina pek duskun 2011 şubat'tan beri Ali'nin nisanlisi, mutlu, umutlu bir suru hayali olan ama hayatin her aninin tadini cikarabilen biri =)