13 Ekim 2011 Perşembe

MUTFAK AKSESUARLARI

                                                              KIRMIZI SİYAH BEYAZ
   Mutfakta kırmızı siyah ve beyaz ın cazibesine kapılanlardanım bunları görüpte almamak mümkünmü.? Daha önceden bernardo dan almış olduğum baharatlıklarım ve diğerleri...
                                              Alındılar ve çeyiz için kutulara konuldular bile:)

   
 Baharatlığım bunların 3 tanede küçük boyu var alttaki resimlerde görüceksiniz ben ikisindende alıp takım yaptım..
Tuzluk Biberlik
 
 Mıknatıslı baharat takımım
Ekmeklik

Peçetelik
 Nihale
 Kesme Tahtası
 Bıçak Setim

 

Döküm Tencere Setim

Yanındada fırın tutacağı eldiven ve önlük setini hediye verdiler

Katı Meyve Sıkacağı Moulinex
Tefal dan Aldım

Salata Dilimleyici Moulinex
Yine Tefal dan..

                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
antalya, Türkiye
18 yaşında, alışveriş delisi, dergi kurdu, moda ve dekorasyon meraklısı, ilginc hobilere el atan sadece el atip yarim birakan :) Ailesine ve hatiralarina pek duskun 2011 şubat'tan beri Ali'nin nisanlisi, mutlu, umutlu bir suru hayali olan ama hayatin her aninin tadini cikarabilen biri =)